Autyzm w czasie pandemii - Grandin Temple, Attwood Tony, Kranowitz Carol Stock - książka

Autyzm w czasie pandemii książka papierowa

Temple Grandin, Attwood Tony, Kranowitz Carol Stock

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zmiany wywołane pandemią COVID-19 – konieczność izolacji i dostosowania się do nowych wymogów sanitarnych, odstępstwa od ustalonego planu dnia, a także zamknięcie szkół i placówek opiekuńczych oraz nauka zdalna – stanowią wyzwanie dla wszystkich. W szczególnej sytuacji znalazły się osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz ich rodziny. Książka Autyzm w czasie pandemii zawiera praktyczne porady i wskazówki, które przydadzą się w tym trudnym okresie, a także w wielu innych sytuacjach życiowych. Autorami poszczególnych rozdziałów publikacji są światowej sławy eksperci w dziedzinie autyzmu, integracji sensorycznej i terapii, między innymi: • Temple Grandin – Temple w izolacji; • Carol Stock Kranowitz – Zabawy sensoryczne pomagające dzieciom radzić sobie z zamknięciem w domu; • Tony Attwood – COVID-19 a autyzm; • Carol Gray – Klub historyjek pandemicznych; • Barbara Sher – Aktywności według Sher; • Ellen Notbohm – 13 kroków, które należy wykonać, gdy przywódcy nie spełniają oczekiwań; • Sean Barron – Jak sobie radzić w izolacji; • Sheila Wagner – Edukacja domowa i praca domowa – jak je realizować bez problematycznych zachowań; • Raun Melmed – Narzędzia do radzenia sobie ze stresem; • Jed Baker – Radzenie sobie z nową normalnością; • Jim Ball – Organizacja warunkuje lepsze zachowanie.

Liczba stron: 280

Tłumacz: Okuniewski Juliusz

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788377442050

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.