Bezpieczeństwo pracy pracownika socjalnego - Dunajska Anna, Boryczko Marcin, Grodzicka Aneta, Krause Marcin - książka

Bezpieczeństwo pracy pracownika socjalnego książka papierowa

Dunajska Anna, Boryczko Marcin, Grodzicka Aneta, Krause Marcin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka stanowi pierwsze w Polsce opracowanie problemu bezpieczeństwa pracowników socjalnych oraz agresji kierowanej do nich przez klientów. Szeroko zakrojone badania w niej zawarte nie pozostawiają żadnych złudzeń co do bezpieczeństwa pracy pracowników socjalnych. Książka, stanowiąc empiryczne studium bezpieczeństwa pracowników socjalnych oparte o rzetelne, ogólnopolskie badanie sondażowe, jest nie tylko wartościowa poznawczo, ale przede wszystkim jest podstawą do bardzo ważnej dyskusji na temat bezpieczeństwa w ogóle i roli pracowników socjalnych w społeczeństwie.

Gdy weźmie się pod uwagę ogólnorozwojowe tendencje społeczne, również opisane w książce, problem bezpieczeństwa pracowników socjalnych, jak też innych służb, np. mundurowych czy służby zdrowia, stanie się istotną kwestią publiczną będącą konsekwencją m.in. stałej tendencji do ekonomicznego różnicowania się społeczeństw europejskich, a także procesów migracyjnych. Najważniejsza wydaje się ta ostatnia kwestia, która stwarza konieczność włączenia do szerszego społeczeństwa jednostek lub grup znacząco różniących się statusem społeczno-ekonomicznym. Zjawisko różnicowania się społecznego prowadzi do frustracji na wielu poziomach funkcjonowania jednostki. W tej sytuacji najbardziej narażone będą służby znajdujące się najbliżej osób doświadczających wykluczenia społecznego, przede wszystkim pracownicy socjalni.

Liczba stron: 234

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788380852662

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.