Biznes i zarządzanie 1 Podręcznik Zakres podstawowy i rozszerzony - Kawczyńska-Kiełbasa Ewa - książka

Biznes i zarządzanie 1 Podręcznik Zakres podstawowy i rozszerzony książka papierowa

Kawczyńska-Kiełbasa Ewa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

62,70 zł
od 31,40 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Biznes i zarządzanie to cykl przygotowany z myślą o kształceniu ogólnym w zakresie podstawowym i rozszerzonym w liceum i technikum. Zawiera materiał nauczania przygotowany do realizacji w liceum ogólnokształcącym i technikum na 2. godzinach lekcyjnych (zakres podstawowy) i 8. godzinach lekcyjnych (zakres rozszerzony) w ciągu cyklu kształcenia.

Materiał nauczania jest ułożony zgodnie z kolejnością zagadnień w podstawie programowej. W części 1 omówione są 3 działy:
• Osoba przedsiębiorcza we współczesnym świecie,
• Zarządzanie projektami,
• Gospodarka rynkowa.

Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, które przedstawiają złożone zagadnienia i pokazują, że sprawy związane z ekonomią mogą bezpośrednio dotyczyć każdego.

Angażujące zadania kształtują umiejętność krytycznego myślenia i zachęcają do aktywnego udziału w dyskusji.

Rozwiązywanie zadań projektowych uczy stawiania problemów i poszukiwania rozwiązań, a także pracy zespołowej i zarządzania czasem.
W cyklu duży nacisk jest skierowany na kształcenie umiejętności interpersonalnych, pracy zespołowej, komunikatywności i krytycznego myślenia. Duża liczba projektów oraz wiedzy teoretycznej z obszaru prowadzenia prac projektowych ułatwiają przygotowanie ucznia do maturalnego zadania projektowego, które będzie obowiązkowe w tym przedmiocie.

Liczba stron: 376

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788302215414

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.