Błądząc po Wall Street - Burton G. Malkiel - książka

Błądząc po Wall Street książka papierowa

Burton G. Malkiel

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka jest najnowszym, dziesiątym już wydaniem słynnego bestsellera Burtona G. Malkiela. Ta klasyczna pozycja, uważana na świecie za jeden z najważniejszych przewodników dotyczących inwestowania, została po raz kolejny zaktualizowana. Autor uwzględnił w niej ogromne zmiany w instrumentach finansowych dostępnych dla ogółu inwestorów i zamieścił krytyczną analizę mnóstwa nowych informacji publikowanych przez naukowców i specjalistów rynkowych. Obala mity i fałszywe teorie, prostuje też nieścisłości, jakie stale pojawiają się w doniesieniach na temat rynku akcji.
W książce ciekawie i przystępnie opisano takie zagadnienia jak:
* praktyka inwestowania jako współczesny sposób na życie,
* metody używane przez zawodowych inwestorów zarządzających portfelem,
* stosowanie analizy technicznej i fundamentalnej w ocenie papierów wartościowych,
* teoria błądzenia losowego,
* nowoczesna teoria portfelowa i sposoby zarządzania ryzykiem,
* wnioski dotyczące inwestowania, jakie można wyciągnąć ze spostrzeżeń behawiorystów,
* przewidywanie rentowności akcji i obligacji,
* sposoby inwestowania na różnych etapach życia z konkretnymi wskazówkami dotyczącymi kształtowania portfela przez osoby w każdym wieku, tak by mogły osiągnąć swoje cele finansowe.
Publikacja zawiera praktyczne, sprawdzone porady inwestycyjne, niezwykle przydatne zarówno dla doświadczonych inwestorów indywidualnych, jak i osób zamierzających dopiero rozpocząć działalność na rynkach kapitałowych.

Liczba stron: 374

Rok wydania: 2015

Tłumacz: Jania Magdalena

Format (wymiary): 17.5x24.5cm

ISBN: 9788326432132

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.