BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY - Brukszo Agnieszka - książka

BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY książka papierowa

Brukszo Agnieszka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Agnieszka Brukszo – ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching Academy oraz akredytacją ICF. Ekspert w zakresie komunikacji i przywództwa. Swoje doświadczenie w osiąganiu sukcesów i pracy z ludźmi czerpie z 20 lat kariery w międzynarodowych korporacjach (IKEA, Coty, Statoil), gdzie pełniła funkcje zarządcze w działach marketingu i strategii zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Obecnie, we własnej firmie BrandU, na bazie autorskiego programu, pomaga liderom, zespołom i osobom indywidualnym cieszyć się rozwojem i osiągnięciami, wydobywając ich mocne strony i prawdziwe talenty ze specjalnym uwzględnieniem budowania marki osobistej.

Coaching jest jej profesją i prawdziwą pasją.
Wierzy w to, że Cel to Marzenie z określoną Datą.

Proces budowania Marki Osobistej to swoista podróż w głąb siebie, a zaczyna się ona przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek”. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją Marką niż pozwolić, by Marka kierowała nami. Większość ludzi nie zarządza swoją marką. Ty możesz.

Poznaj 10 kroków do zbudowania swojej Marki Osobistej
Odkrywaj siebie w ćwiczeniach do każdej lekcji
Poczuj swoją Markę wszystkimi zmysłami w strefie relaksu i zabawy

„Odkryjmy diament w każdym z nas”

Liczba stron: 136

Format (wymiary): 14.8x20.8

ISBN: 9788378566045

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.