Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech - książka

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 książka papierowa

Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.

Kurs języka angielskiego Business English – Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.

Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
+ kurs multimedialny do nauki wszystkich treści z podręcznika, w którym znajdziesz 640 różnorodnych ćwiczeń, dostępny w aplikacjach SuperMemo.com dla systemów Android, iOS oraz Windows PC
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.*

Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
+ zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
+ zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics).

* Kupując książkę, otrzymujesz kod dostępu do jej rozszerzeń multimedialnych.

SuperMemo.com to między innymi:
+ oparta o badania naukowe, wielokrotnie nagradzana metoda SuperMemo, pozwalająca zapamiętywać tysiące słów z blisko 100% skutecznością
+ bogaty słownik pozwalający wyszukiwać i dodawać nowe słowa do nauki
+ dostęp do wielu kursów językowych
+ możliwość tworzenia własnych notatek personalizujących treść kursu
+ możliwość nauki online oraz w aplikacjach przygotowanych na: komputer, tablet oraz smartfon.

Uczysz się, jak i gdzie chcesz. Zawsze logujesz się na jedno konto użytkownika, wspólne dla serwisu online oraz programu i aplikacji mobilnych SuperMemo.com, dzięki czemu Twoje postępy w nauce są wszędzie identyczne!


Wymagania sprzętowe:
PC: Windows® 7 SP1 PL/EN, Windows® 8 PL/EN, Windows® 10 PL/EN, 2 GB RAM, ekran 1024 x 768, 450 MB miejsca na dysku, .NET Framework v4.6.
Android: smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android 5.0 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie Google Play).
iOS: iPhone/iPad z systemem operacyjnym iOS 8 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie App Store).

Do pobrania kursu i jego aktywacji wymagane jest połączenie z internetem. W trakcie rozwoju aplikacji wymagania mogą ulec zmianie. Aktualne wymagania dostępne są na stronie www.supermemo.com/apps.

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 14.1x19.7

ISBN: 9788379840946

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne