Być świadomym rodzicem - Thomas David, Trevathan Melissa, Goff Sissy - książka

Być świadomym rodzicem książka papierowa

Thomas David, Trevathan Melissa, Goff Sissy

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autorzy „Dzikich stworów” i „Niesfornych księżniczek” doradzają, jak stawać się świadomym, dojrzałym i konsekwentnym rodzicem. Autorzy tej książki mają ogromne doświadczenie w doradzaniu rodzicom. Spędzili tysice godzin na rozmowach z nimi i z ich dziećmi. Pomogli tysiącom rodzin. Są cenionymi mówcami, autorami bestsellerów na temat wychowania, z których dwa, „Dzikie stwory” i „Niesforne księżniczki”, zostały opublikowane po polsku. Teraz postanowili połączyć swoje siły i stworzyć książkę – idealną pomoc dla każdego, kto poważnie traktuje swoje powołanie do rodzicielstwa. Udowadniają w niej, że jeśli chcemy w sposób odpowiedzialny wychowywać nasze dzieci, nie możemy sobie pozwolić na całkowitą improwizację. Musimy posiadać wizję celu, do którego dążymy i działać w sposób przemyślany i świadomy. Autopilot sprawdza się w pewnych warunkach w samolotach, w wychowaniu – nigdy. Starając się kształtować dzieci, nie możemy zapominać o kształtowaniu samych siebie jako rodziców. Musimy być świadomi swoich dobrych i słabych stron, uczuć i przyjętych założeń i bazując na tej świadomości konsekwentnie i planowo doskonalić swoje umiejętności rodzicielskie. Każdy z 12 rozdziałów tej książki pokazuje, w jaki sposób wcielić te idee w życie. Demaskuje najbardziej rozpowszechnione mity związane z rodzicielstwem. Uczy nas odkrywać, kim jesteśmy, abyśmy byli w stanie pomóc naszym dzieciom w odkrywaniu, kim one są.

Liczba stron: 248

Tłumacz: Stępkowska Edyta

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788374825511

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.