Chusta babci - Asa Lind - książka

Chusta babci książka papierowa

Asa Lind

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

34,90 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Zakamarki
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2013
Opis

Poetycka opowieść o przyjaźni, o pożegnaniu i o szukaniu miejsca, w którym wszystko można sobie spokojnie przemyśleć.

Kiedy babcia wraca ze szpitala, w domu zbiera się cała rodzina. Panuje napięta atmosfera, dorośli krzątają się nerwowo, ktoś na kogoś krzyczy, ktoś płacze, szczekają psy. W całym tym chaosie dwoje dzieci stara się znaleźć miejsce, w którym będą mogły spokojnie pomyśleć. Nie jest to łatwe – na balkonie jest za zimno, z łazienki zostają przegonione – w końcu znajdują kryjówkę w namiocie zrobionym z chusty babci.

Nareszcie mogą w spokoju, razem, pomyśleć. O łodziach i żonglerach, o babci i donicach, o życiu i śmierci, o wszystkim, co ważne, a o czym nie chcą czy nie potrafią rozmawiać z nimi dorośli. Kiedy parę dni później babcia odchodzi, dokładnie wiedzą, co mają zrobić...

Asa Lind jest autorką cenionych przez dzieci i dorosłych opowiadań o Karusi i Piaskowym Wilku zebranych w tomach: „Piaskowy Wilk", „Piaskowy Wilk i ćwiczenia z myślenia" oraz „Piaskowy Wilk i prawdziwe wymysły". Siła jej książek tkwi w dużej świadomości języka oraz w umiejętności wnikania w dziecięcy świat leżący na pograniczu rzeczywistości i fantazji.

Joanna Hellgren to młoda ilustratorka, która zaczęła od tworzenia czarno-białych komiksów, a ostatnio z powodzeniem ilustruje też książki obrazkowe, dając wyraz swojej wrażliwości na kolory, zaskakując oryginalną perspektywą i sugestywnymi detalami.

Liczba stron: 28

Tłumacz: Agnieszka Stróżyk

Format (wymiary): 22.0x28.5cm

ISBN: 9788377760444

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.