Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
99,00 zł
od 49,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji i jego rozwiązanie przy wykorzystaniu całego instrumentarium narzędzi controllingu strategicznego.
Książka powinna okazać się szczególnie przydatna dla tych czytelników, którzy mają już podstawową wiedzę z zakresu controllingu (rachunkowości zarządczej), i jest adresowana przede wszystkim do:
– praktyków zajmujących się zawodowo problematyką controllingu;
– menedżerów różnych szczebli z firm usługowych, produkcyjnych, handlowych i organizacji nienastawionych na zysk;
– studentów studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu rachunkowości;
– uczestników szkoleń z zakresu controllingu;
– wszystkich tych, którym potrzebna jest praktyczna wiedza z zakresu controllingu strategicznego.
Liczba stron: 348
ISBN: 9788366402898