Czary Jak być współczesną wiedźmą - Herstik Gabriela - książka

Czary Jak być współczesną wiedźmą książka papierowa

Herstik Gabriela

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Silne kobiety rządzą światem. I zapewne są wiedźmami!

Współczesne czarownice wplatają czary i magię w codzienne życie. Żyjąc w niezwykle trudnym klimacie kulturowo-politycznym, tęsknimy za prawdziwym związkiem z czymś potężniejszym od nas. W szczególności kobietom czarostwo pozwala nawiązać kontakt z drzemiącym w każdej z nas boskim pierwiastkiem, z siłami natury, umożliwiając wsłuchanie się w to, co próbuje nam powiedzieć.

Przenosząc starodawną mądrość na współczesny grunt, zyskuje się łatwy i regularny dostęp do potężnej, wszechwiedzącej, intuicyjnej cząstki siebie. Życie w zgodzie z naturą i jej rytmem pozwala lepiej zadbać o własny rytm i potrzeby. Bycie wiedźmą oznacza życie w sposób świadomy, intensywny i pozbawiony poczucia winy.

Niniejsza książka jest darem dla współczesnej mistyczki, która pragnie zgłębić tajemnice czarostwa, lecz nie wie, od czego zacząć. Niech stanie się przewodnikiem dla każdej kobiety żądnej wiedzy o tym, czym jest czarostwo i jak na co dzień korzystać z magii, nie wydając przy tym majątku. Omawia podstawy kunsztu i zawiera mnóstwo zaklęć i rytuałów, które zainspirują twoją wewnętrzną wiedźmę. Jej celem jest wzbogacenie twojego życia codzienną porcją magii.

Dzięki książce „Czary. Jak być współczesną wiedźmą“ poznasz tajemne znaczenie kamieni szlachetnych, kart tarota, astrologii, faz księżyca, solstycjów i seksu. Nauczysz się poskramiać energię, uwalniać wewnętrze moce psychiczne i budować więź ze światem przyrody.

Liczba stron: 284

Tłumacz: Basiak Edyta

Format (wymiary): 13.5x20.0cm

ISBN: 9788362903481

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.