Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
55,00 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Książka prezentuje problematykę użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowej. Podjęto w niej próbę rozpoznania głównych czynników determinujących użyteczność informacji finansowych, prezentowanych w raportach finansowych z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb informacyjnych interesariuszy.
Wśród omówionych tematów:
• znaczenie informacji dla użytkowników raportów finansowych,
• identyfikacja interesariuszy informacji finansowych tworzonych w systemie rachunkowości i ich potrzeb informacyjnych,
• istota raportowania finansowego i rodzaje sprawozdań finansowych,
• cele, użyteczność i ograniczenia sprawozdań finansowych,
• cechy użytecznego sprawozdania finansowego w powiązaniu z nadrzędnymi zasadami rachunkowości,
• zakres informacyjny rocznego sprawozdania finansowego sporządzanego zgodnie z ustawą o rachunkowości i MSSF,
• ewolucja modelu raportowania finansowego i niefinansowego.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, zarówno pracowników działów finansowo-księgowych, jak i studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim osób wykorzystujących w swojej pracy sprawozdania finansowe.
Liczba stron: 150
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788381025331