Diagnostyka radiologiczna w weterynari - Thrall D.E. - książka

Diagnostyka radiologiczna w weterynari książka papierowa

Thrall D.E.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

349,00 zł
od 174,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Diagnostyka radiologiczna w weterynarii to kompleksowe źródło informacji obejmujące zasady przeprowadzania diagnostyki radiologicznej i interpretacji uzyskanych wyników. Omawianym zagadnieniom towarzyszą wysokiej jakości obrazy radiograficzne, USG, MR i TK. Przyjazne dla użytkownika wskazówki pomagają rozwijać podstawowe umiejętności w zakresie ułożenia pacjenta, technik radiograficznych i środków bezpieczeństwa, różnicowania prawidłowych i nieprawidłowych warunków anatomicznych, właściwej interpretacji radiogramów oraz alternatywnych metod obrazowania. Aktualne, 7. Wydanie zostało gruntownie zmienione i zawiera najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie, a także dodatkowe informacje na temat środków kontrastowych i radiografii stomatologicznej.

W nowym wydaniu:

• Rozdział poświęcony środkom kontrastowym w tomografii komputerowej i rezonansie magnetycznym.

• Informacje na temat obrazowania cyfrowego pomagające zrozumieć najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie.

• Rozdział poświęcony radiologii stomatologicznej.

• Rozdział poświęcony obrazowaniu MR kręgosłupa zawierający najnowsze informacje na temat diagnostyki chorób rdzenia kręgowego za pomocą tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego.

• Omówienie procedur obrazowania ultrasonograficznego, takich jak ezofagogram, badanie górnego odcinka przewodu pokarmowego, urografia wydalnicza i cystografia oraz jak te procedury są wykonywane w dzisiejszej praktyce.

Liczba stron: 1000

Format (wymiary): 21.0x27.5cm

ISBN: 9788367447805

Wydanie: 7

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.