Doświadczanie choroby w rodzinie -  - książka

Doświadczanie choroby w rodzinie książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Spis treści

Wstęp

Beata Tobiasz-Adamczyk
Choroba – wyzwanie dla rodziny. Wybrane aspekty przeżywania choroby przez rodzinę

Anna Linek
Razem w chorobie. Specyfika bliskich relacji w sytuacji choroby

Włodzimierz Piątkowski, Renata Bogusz
Rola rodziny w systemie samoleczenia. Perspektywa socjomedyczna

Ewa Domagała-Zyśk
Rodzina w procesie wspierania rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych dzieci z chorobami przewlekłymi

Sabina Lucyna Zalewska
Objawy depresji dziecka i ich wpływ na funkcjonowanie całej rodziny. Badania narracyjne

Michał Skrzypek, Katarzyna Kowal
Doświadczenie choroby jako fenomen interakcyjny osadzony w kontekście socjokulturowym. Teoretyczno-empiryczne studium zespołu Pradera-Williego

Beata Szluz
Kobieta o wsparciu rodziny po utracie znaczącej symbolicznie części ciała

Sabina Pawlas-Czyż
Opiekun nieformalny w procesie udzielania wsparcia w obliczu choroby onkologicznej w rodzinie

Iryna Drozd
Choroba psychiczna w rodzinie

Agnieszka Kozdroń
Choroba jako doświadczenie transformujące o progresywnym wpływie na system rodzinny

Tomasz Ocetkiewicz
Obciążenia opiekunów rodzinnych osób starszych

Anna Janowicz, Piotr Krakowiak, Ewelina Łęgowska
Obciążenia opiekunów rodzinnych osób u kresu życia w domach

Justyna Kurtyka-Chałas
Kryzys choroby w kontekście opieki nad osobą starszą w rodzinie – wybrane aspekty teoretyczne

Beata Krzesińska-Żach
Towarzyszenie w chorobie i cierpieniu rodzica

Katarzyna Błaszczuk
Zaspokajanie potrzeb rodziny pacjenta w chorobie przewlekłej i paliatywnej

Noty o autorach

Liczba stron: 222

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788379966516

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.