Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.
Rewolucja technologiczna, zalew medialnej informacji, globalizacja i rozwój internetu sprawiają, że edukacja i pedagogika stają przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Kształtowanie postaw i zachowań młodego człowieka w kontekście rewolucji informatycznej oraz całego bagażu jaki niesie za sobą postmodernizm jest nie lada wyzwaniem. Dydaktyka mediów to interesująca publikacja pozostająca w zgodzie z obecnymi światowymi trendami rozwoju myśli pedagogicznej. Jedną więc z jej niezbywalnych wartości jest aktualność tematu. Centrum zainteresowania niniejszej książki stanowi aspekt informacyjny. Chodzi tutaj o praktykę nauczania i uczenia się. Refleksję nad tą praktyką i wynikające z niej koncepcje działania, propozycje modeli, hipotezy i teorie autorzy określają mianem dydaktyki mediów.
Liczba stron: 168
Tłumacz: Sztobryn Dorota
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788360083550
Wydanie: 1