Ekonomia międzynarodowa - Kulpaka Paweł - książka

Ekonomia międzynarodowa książka papierowa

Kulpaka Paweł

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka została przygotowana dla wsparcia procesu dydaktycznego odbywającego się na zajęciach z międzynarodowych stosunków gospodarczych (ekonomii międzynarodowej) i przeznaczona jest zarówno dla wykładowców, jak i dla studentów. Opracowanie może ułatwiać prowadzenie zajęć wykładowcom, dzięki gotowym zestawom pytań testowych oraz zadań obliczeniowych. Studentom korzystanie z książki umożliwi przygotowanie się do zaliczeń i egzaminów z tego przedmiotu dzięki zamieszczonym rozwiązaniom wszystkich pytań testowych i zadań obliczeniowych oraz może być źródłem inspiracji do samodzielnego studiowania i pogłębiania wiedzy z zakresu teoretycznych i praktycznych aspektów ekonomii międzynarodowej. Książka składa się z 14 rozdziałów, które obejmują standardowo wykładaną tematykę międzynarodowych stosunków gospodarczych. W każdej części zawarte są najpierw otwarte pytania sprawdzające, potem różne pytania testowe oraz na końcu problemy i zagadnienia do przemyśleń i samodzielnego studiowania. Dodatkowo niektóre rozdziały wzbogacone są o przykłady obliczeniowe, jakie mogą być wykorzystywane przez wykładowców, którzy lubią bardziej zmatematyzowaną formę zajęć. W końcowej części opracowania znajdują się odpowiedzi do wszystkich pytań testowych i zadań. Zamieszczone są tam również całościowe rozwiązania, niektórych przykładów obliczeniowych, łącznie z krótkim komentarzem merytorycznym, co powinno umożliwić ich samodzielną analizę zainteresowanym studentom.

Liczba stron: 144

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788376415086

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.