Ekonomia społeczna jako narzędzie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu - Lipowicz Irena, Małecka-Łyszczek Magdalena, Mędrzycki Radosław - książka

Ekonomia społeczna jako narzędzie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu książka papierowa

Małecka-Łyszczek Magdalena, Mędrzycki Radosław, Lipowicz Irena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

179,00 zł
od 89,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka przedstawia zagadnienia powstania ustawy o ekonomii społecznej, a także filozoficzno-prawne podstawy ekonomii społecznej oraz jej wpływ na wspólnotę stojącą przed wyzwaniami współczesności. Porusza również wątki międzynarodowe i ponadnarodowe związane z ekonomią społeczną.

Analiza powyższych kwestii prowadzona jest z wykorzystaniem inspiracji zaczerpniętych z metody Fontes, polegającej na systematycznym, ukierunkowanym i zamierzonym obserwowaniu zjawisk społecznych i ich skutków.

Opracowanie przeznaczone jest dla przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, szczególnie dla pracowników urzędów marszałkowskich i pomocy społecznej. Powinni po nią sięgnąć pracownicy naukowi wydziałów prawa i administracji oraz studenci kierunków: prawo, administracja i praca socjalna.

„Niewątpliwym walorem opracowania jest jego praktyczne znaczenie i możliwość wykorzystania zawartych w nim treści jako swoistego przewodnika w planowaniu i realizacji działań na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu – tak przez przedstawicieli sektora obywatelskiego, jak również administracji (w szczególności jednostek samorządu terytorialnego), zwłaszcza w dobie zmieniających się warunków polityczno-gospodarczych i pojawieniu się nowych wyzwań”.

z recenzji dr hab. Agaty Barczewskiej-Dziobek, profesor Uniwersytetu Rzeszowskiego

Liczba stron: 188

ISBN: 9788383589152

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.