Ekonomia w zarysie - ćwiczenia - Grzegorz Kwiatkowski - książka

Ekonomia w zarysie - ćwiczenia książka papierowa

Grzegorz Kwiatkowski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zbiór ćwiczeń dostosowany jest do struktury wydanego przez nas w 2017 r. podręcznika Ekonomia w zarysie i podobnie jak podręcznik jest podzielony na 15 rozdziałów.

Książka może być wykorzystywana w szkołach jako materiał ćwiczeniowy. Materiały ćwiczeniowe są to materiały przeznaczone dla uczniów, służące utrwaleniu przez nich wiadomości i umiejętności. Materiały ćwiczeniowe nie podlegają procedurze dopuszczania przez Ministra Edukacji Narodowej ani nie są umieszczane w żadnych urzędowych wykazach. Decyzja o tym, czy i jakie materiały stosować, należy wyłącznie do nauczyciela. Materiały ćwiczeniowe powinny być jednak zamieszczane w szkolnych wykazach podręczników i podawane do publicznej wiadomości.

Zbiór ćwiczeń może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodach z 2012 r. i z 2017 r. Jest on dostosowany do podstaw programowych kształcenia w zawodach i jest przeznaczony dla uczniów techników, zasadniczych szkół zawodowych i słuchaczy szkół policealnych we wszystkich zawodach. Zbiór ćwiczeń pozwoli nauczycielowi na uatrakcyjnienie zajęć lekcyjnych i łatwe zorganizowanie prac domowych ucznia.

Zbiór ćwiczeń nie zawiera rozwiązań. Rozwiązania będą bezpłatnie wysyłane nauczycielom pocztą elektroniczną (po podaniu adresu e-mail) wtedy, gdy zamawiającym jest szkoła, a w pozostałych przypadkach po potwierdzeniu, że osoba, która chce otrzymać odpowiedzi, jest nauczycielem w podanej szkole.

Książka zawiera:
189 ćwiczeń
107 stron formatu B5

Liczba stron: 107

Format (wymiary): 18.5x22.8

ISBN: 9788377350898

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.