Ekonomiczne i społeczne problemy polskiego mieszkalnictwa - Frąckowiak Marian - książka

Ekonomiczne i społeczne problemy polskiego mieszkalnictwa książka papierowa

Frąckowiak Marian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z prawdziwym zainteresowaniem i nieukrywaną satysfakcją zapoznałem się z ostatnią pracą prof. Mariana Frąckowiaka z dwu co najmniej powodów. Po pierwsze, praca ta prezentuje dojrzałe i uargumentowane poglądy autora na temat mieszkalnictwa w Polsce. Autor przez kilka dziesięcioleci wykazał się autentycznym naukowym zaangażowaniem i dokonał wielostronnego oglądu problematyki mieszkalnictwa w ogóle, a mieszkalnictwa polskiego w szczególności. Po drugie, praca została przygotowana na podstawie bogatego materiału faktograficznego, zarówno werbalnego, jak i ilościowego. W sposób umiejętny wspiera on kolejne stwierdzenia zawarte w pracy, wzbogacając w ten sposób naszą wiedzę. Jest przykładem, jak można trudny i ciągle nierozwiązany problem wyjaśnić czytelnikowi za pomocą nie tylko interesującej literatury i statystyk, ale także błyskotliwie prezentowanych podsumowań cząstkowych.
Prof. dr hab. Jerzy Tarajkowski Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Książka charakteryzuje się wysokim poziomem naukowym i znacznie poszerza zakres poznania przyczyn aktualnej sytuacji mieszkaniowej i tragicznych jej skutków. Szczególną wartością książki jest usystematyzowanie wiedzy dotyczącej mieszkalnictwa w Polsce i uporządkowanie zjawisk i procesów.
Uważam, że praca powinna być opublikowana i udostępniona szerokiemu gronu polityków, działaczy społecznych i gospodarczych oraz środowisku naukowemu.
Prof. dr hab. inż. Tadeusz Biliński Uniwersytet Zielonogórski

Liczba stron: 174

Rok wydania: 2008

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788370635459

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.