Eksperymentowanie z elementami analizy statystycznej w nauczaniu-uczeniu się biologii w szkole ponadpodstawowej - Chudzik Barbara, Wójcik Anna Maria - książka

Eksperymentowanie z elementami analizy statystycznej w nauczaniu-uczeniu się biologii w szkole ponadpodstawowej książka papierowa

Chudzik Barbara, Wójcik Anna Maria

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: UMCS
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

„Podręcznik stanowi kompendium aktualnej wiedzy i cennych wskazówek dla nauczycieli biologii w szkołach ponadpodstawowych i studentów kierunków przyrodniczych przygotowujących się do zawodu nauczyciela. Może być także inspiracją dla nauczycieli biologii i przyrody na niższych etapach edukacyjnych. Przedstawiono w nim potrzebę i podano podstawy teoretyczne prowadzenia szkolnych prac badawczych, a także opisano szczegółowo zjawisko osmozy, jej znaczenie w życiu organizmów żywych, ze szczególnym uwzględnieniem roli osmozy w roślinach oraz zaproponowano szereg eksperymentów, które można przeprowadzić w warunkach szkolnych”.

Dr hab. Małgorzata Wójcik, prof. UMCS

„Publikacja jest drogowskazem w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela, a także w prowadzeniu zajęć dydaktycznych przez doświadczonych nauczycieli szkół ponadpodstawowych. Stanowi nowe ujęcie problemu w zakresie wymagań reformy związanej z przygotowaniem do egzaminu maturalnego w 2023 roku. Jako podręcznik z eksperymentami i statystyką wypełnia lukę na rynku wydawniczym i może stać się przepustką do zdobycia wiedzy praktycznej nauczycieli, studentów oraz do uzyskania wyższych ocen z przedmiotu biologia przez uczniów”.

Dr hab. Ilona Żeber-Dzikowska, prof. UJK

Liczba stron: 250

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788322795224

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.