Europa z płaskostopiem - Aleksander Kaczorowski - książka

Europa z płaskostopiem książka papierowa

Aleksander Kaczorowski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Seria ROZMOWY to nowa inicjatywa Wydawnictwa Czarne. Będą się w niej ukazywały książki, których autorzy kultywują sztukę rozmowy - tę "bardzo europejską, kontynentalną formę literacką" (Aleksander Kaczorowski).

Pierwsza z nich, "Europa z płaskostopiem" Aleksandra Kaczorowskiego (współpraca: Tomasz Maćkowiak), to rozmowy z czeskimi, słowackimi, węgierskimi i polskimi muzykami, pisarzami, reżyserami filmowymi, historykami i politykami o kulturze i historii najnowszej Czechosłowacji, Czech, Słowacji. A tak naprawdę - o dzisiejszej Europie Środkowej. Bo te rozmowy są "o Czechach i o nas. O tym, gdzie właściwie dzisiaj jesteśmy. My - Polacy, Czesi - Środkowoeuropejczycy" - mówi autor i dodaje: "To jest książka popularyzatorska, adresowana do kogoś, kto już dążył się odrobinę Czechami czy Europą Środkową zainteresować, ale tak naprawdę wszystkiego jeszcze chciałby się dowiedzieć". Rozmówcami Kaczorowskiego i Maćkowiaka są Milan Hlavsa, Egon Bondy, Petr Zelenka, Jiří Menzel, Jan Svěrák, Peter Pithart, Pavel Kohout, Antonín Liehm, Jan Vladislav, Josef Kroutvor, Jerzy Tomaszewski, Ľubomír L`Lipták, Ivan Čičmanec, Győrgy Varga, Drago Jančar.

Europa z płaskostopiem to taki niezbędnik czechofila. Jeśli ktoś uważa, że Praga to najpiękniejsze miasto na świecie, Hrabal jest największym pisarzem XX wieku, a najlepsze piwo to pilzneńska dwunastka, musi przeczytać tę książkę. Pozostali - ci, którzy błądzą w swej niewiedzy o Czechach - też powinni. Może wtedy zmienią zdanie.

Liczba stron: 228

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788389755643

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.