Finansowe produkty strukturyzowane - Pruchnicka-Grabias Izabela - książka

Finansowe produkty strukturyzowane książka papierowa

Izabela Pruchnicka-Grabias

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

97,00 zł
od 48,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

Następujące na przestrzeni dziesięcioleci modyfikacje finansowych instrumentów pochodnych doprowadziły do powstawania kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych struktur, a katalog ich zastosowań został rozszerzony o aspekty spekulacyjne, w tym także arbitrażowe. W ten sposób doszło do powstania produktów określanych jako strukturyzowane, będących połączeniem kilku prostszych instrumentów. Stworzyło to nowe rodzaje ryzyka towarzyszącego zastosowaniu derywatów, w tym również wynikającego ze zbyt skomplikowanych zasad ich funkcjonowania. Monografia poszerza obecny stopień zrozumienia konstrukcji złożonych instrumentów finansowych, co nie może się odbyć bez umiejętności ich wyceny. W związku z tym jej przedmiotem jest analiza poszczególnych walorów - przede wszystkim z punktu widzenia ryzyka towarzyszącego inwestowaniu i potencjalnych korzyści - oraz praktyczna aplikacja zastosowań modeli ich wyceny.
Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w tym m.in.:
• aktywnych i potencjalnych inwestorów zainteresowanych wiedzą z zakresu złożonych instrumentów finansowych dostępnych na rynkach finansowych;
• zarządzających kapitałem pracowników różnego rodzaju instytucji finansowych;
• regulatorów rynków finansowych;
• naukowców i badaczy rynku finansowego;
• studentów kierunków ekonomicznych studiów pierwszego, drugiego, trzeciego stopnia oraz podyplomowych.

Liczba stron: 280

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381023993

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.