Fit desery Na słodko bez cukru - Sypnik-Pogorzelska Ewa, Jarzynka-Jendrzejewska Magdalena - książka

Fit desery Na słodko bez cukru książka papierowa

Sypnik-Pogorzelska Ewa, Jarzynka-Jendrzejewska Magdalena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,99 zł
od 25,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: RM
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Kto nie lubi słodyczy? To naturalne, że tak bardzo nam smakują – kiedy receptory smakowe znajdujące się na języku wyczują słodkość, w mózgu uwalniają się hormony szczęścia. To dlatego tak trudno jest odmówić sobie słodyczy. Wiadomo jednak, że zbyt duża ilość cukru szkodzi.
Nie będziemy cię czarować, że od jedzenia naszych słodyczy nie przytyjesz, bo to nieprawda! Każdy nadmiar energii – nawet ten, który pochodzi z najzdrowszych produktów – powoduje przyrost wagi.
Czy można zatem, nie rezygnując z deserów, jeść zdrowo i dbać o sylwetkę? Można! Nie bój się słodkiego smaku, ale naucz się wybierać i robić takie słodycze, które nie tylko będą smaczne, lecz także zdrowe.
W książce znajdziesz przepisy na desery bez białego cukru, słodzone owocami (bananem, daktylami), miodem, zamiennikami cukru typu ksylitol i erytrytol oraz syropami.
Zrób z nami fit desery:
- lody, sorbety i koktajle,
- musy i puddingi,
- owoce i orzechy w czekoladzie,
- naleśniki, placuszki, omlety, gofry,
- ciasteczka i ciasta
- muffinki.
Ewa Sypnik-Pogorzelska i Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska to dyplomowane dietetyczki z powołaniem i założycielki Poradni Dietetycznej Dietosfera. Autorki licznych książek i artykułów. Występowały w programach poradnikowych i lifestylowych dla telewizji Kuchnia+, Polsat i TVN.

Liczba stron: 192

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788381518178

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.