Jak czytać i rozumieć etykiety - Sypnik-Pogorzelska Ewa, Jarzynka-Jendrzejewska Magdalena - książka

Jak czytać i rozumieć etykiety książka papierowa

Sypnik-Pogorzelska Ewa, Jarzynka-Jendrzejewska Magdalena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

34,99 zł
od 17,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: RM
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Co oznacza E300? Czy amarant jest szkodliwy? Czy syrop glukozowo-fruktozowy to też cukier?
Etykiety umieszczane na opakowaniach produktów spożywczych mają funkcję nie tylko marketingową, lecz także – a może przede wszystkim – informacyjną. Umiejętność ich czytania pomoże ci w dokonywaniu właściwych wyborów żywieniowych, ponieważ wskazują m.in., jaką kaloryczność ma produkt, jaki jest jego skład, jakie substancje odżywcze zawiera, czy ma dużo soli lub cukru. Informacje te są szczególnie ważne dla osób, które cierpią na różnego rodzaju schorzenia, np. na cukrzycę, nadciśnienie, alergie czy zespół jelita drażliwego.
Z książki dowiesz się:
• jak rozszyfrować informacje zawarte na etykietach,
• jak unikać pułapek zastawianych na nas przez producentów żywności,
• jakie produkty wybierać, a z jakich zrezygnować.
Znajdziesz tu także przepisy na podstawowe produkty takie jak masło, jogurt, twaróg czy pieczywo, które możesz przygotować w domu bez użycia konserwantów, barwników i sztucznych dodatków.
Dietosfera to poradnia dietetyczna działająca od 2007 roku. Jej założycielki – Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska i Ewa Sypnik-Pogorzelska – są dyplomowanymi dietetyczkami. Zajmują się też edukacją żywieniową – prowadzą warsztaty i wykłady dla firm, szkół, przedszkoli, angażują się w kampanie edukacyjne i występują w mediach jako ekspertki.

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 16.2x23.5cm

ISBN: 9788381517829

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.