Focus Second Edition 3 Student's Book + CD - Kay Sue, Jones Vaughan, Brayshaw Daniel, Michałowski Bartosz, Trapnell Beata, Michalak Izabela - książka

Focus Second Edition 3 Student's Book + CD książka papierowa

Kay Sue, Jones Vaughan, Brayshaw Daniel, Michałowski Bartosz, Trapnell Beata, Michalak Izabela

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Pearson
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2019
Opis

Focus Second Edition to nowa edycja bestsellerowej serii Matura Focus, stworzona na bazie podstawy programowej dla liceów i techników obowiązującej od września 2019.

Zapewnia pełną realizację wymagań ogólnych i szczegółowych, łącząc naturalną komunikację, poprawność językową i gwarantując realne postępy w nauce.

Nowa edycja dla nowej szkoły średniej

Focus Second Edition zachowuje najlepsze cechy kursu Matura Focus, w tym wypróbowaną metodykę, dzięki której:
90% nauczycieli mówi, że wybór serii Focus był bardzo dobrą decyzją,
ponad 80% uczniów uczących się z Focusa uważa, że ich zasób słownictwa wyraźnie zwiększył się po roku nauki z kursem,
80% uczniów zauważyło realne postępy po roku nauki z kursem.
Druga edycja została stworzona w oparciu o założenia nowej podstawy programowej i uzupełniona o cyfrowe rozwiązania, których wykorzystanie pozytywnie wpłynie na postępy uczniów.

Książka ucznia z kodem dostępu do Digital Resources
w każdym rozdziale nawet do 20 zadań na słuchanie,
zadania na mówienie w każdej lekcji,
sekcja referencyjna zawiera wyjaśnienia w języku polskim w zakresie zagadnień gramatycznych oraz środków językowych,
listy słów w formie audiokursu,
wzorcowe wypowiedzi pisemne,
notki kulturowe UK Today i US Today,
kod dostępu do nagrań audio.

Liczba stron: 144

Format (wymiary): 21.0x29.0cm

ISBN: 9788378827078

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.