Francuski dla początkujących i średniozawansowanych -  - książka

Francuski dla początkujących i średniozawansowanych książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podstawy gramatyki francuskiej – zawierają m.in.: zasady użycia zaimków osobowych, przyimków, rzeczowników, przymiotników i ich stopniowania. Przedstawiają również szyk wyrazów w zdaniach, sposób ich tworzenia, liczebniki porządkowe oraz główne, itp. Czasy i czasowniki francuskie – prezentują niezbędne
informacje dotyczące podstawowych rodzajów czasów, typów czasowników, ich zastosowanie i odmianę; ta cześć zawiera także spis czasowników posiłkowych, modalnych i nieregularnych. Słownik polsko-francuski i francusko-polski – składa się z około 20.000 artykułów hasłowych, prezentujących słownictwo z zakresu różnych dziedzin życia i sfer działalności człowieka.
Francusko-polski słownik tematyczny – zawiera 49 kategorii tematycznych. Hasła pogrupowano według najważniejszych dziedzin życia, a następnie podzielono na kategorie bardziej szczegółowe.
Na przykład w kategorii ANIMAUX ET PLANTES można znaleźć: amphibiens et reptiles, mammiferes, oiseaux,
insectes, animaux domestiques, arbres, arbres fruitiers, fl eurs. Idiomy francuskie – zawierają około 3.000 najczęściej stosowanych i najbardziej popularnych wyrażeń idiomatycznych wraz z ich polskimi odpowiednikami oraz przydatne przysłowia i powiedzenia. Podstawy konwersacji – praktyczne rozmówki, składające się z 32 działów tematycznych, umożliwiające swobodne porozumiewanie się w sytuacjach, w jakich najczęściej możemy się znaleźć w podróży zagranicznej.
Nagrania z rozmówkami znajdują się na naszej stronie internetowej www.rea-sj.pl.

Liczba stron: 608

Format (wymiary): 14.5x20.7

ISBN: 9788379932962

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.