Gem, set i mecz - Mark Hodgkinson - książka

Gem, set i mecz książka papierowa

Mark Hodgkinson

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

37,91 zł
od 19,01 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy istnieje lepszy sposób, aby poprawić umiejętności gry w tenisa - a jednocześnie jeszcze bardziej docenić ten sport - niż poprzez odkrycie sekretów najwybitniejszych graczy świata i ich trenerów?

Jeśli chcesz podnieść swój poziom w oparciu o wskazówki graczy tenisowej elity, w tym zdobywców Wielkiego Szlema i liderów światowych rankingów – musisz przeczytać tę książkę!

Gem, set, mecz jest jedynym w swoim rodzaju zbiorem wskazówek gwiazd białego sportu. Sekrety swojej gry zdradzają: Maria Szarapowa, Andy Murray, Grigor Dimitrow, Venus i Serena Williams, Eugenie Bouchard, Kei Nishikori, Pete Sampras, Steffi Graf, Boris Becker, Stefan Edberg, Milos Raonic, Karolina Woźniacka, Stan Wawrinka, Chris Evert, Goran Ivanišević, Jo-Wilfried Tsonga, Bob i Mike Bryanowie, Martina Navratilova, Gaël Monfils, Petra Kvitová, Ana Ivanović czy Marin Čilić. W książce znajdują się również rady pani Lynette Federer, mamy Rogera, która podpowie jak być dobrym rodzicem w świecie tenisa. Swoimi przemyśleniami podzieli się Toni, wujek Rafy Nadala, i wielu innych znakomitych trenerów: Patrick Mouratoglou, Nick Bollettieri, Paul Annacone, Marian Vajda, Judy Murray, Darren Cahill, Roger Rasheed, Robert Lansdorp, a także Gil Reyes, były trener przygotowania fizycznego Andre Agassiego.


Mark Hodgkinson (autor) mieszka w Londynie. Jest dziennikarzem i autorem książek o tematyce tenisowej, ma w dorobku m.in. biografie Andy’ego Murraya i Ivana Lendla.

Liczba stron: 200

Tłumacz: Dariusz Prątnicki

Format (wymiary): 15.5x23.0cm

ISBN: 9788375795837

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.