Głośniej niż słowa - Henry Todd - książka

Głośniej niż słowa książka papierowa

Henry Todd

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Organizacje, które cechuje wysoka dynamika rozwoju, w naturalny sposób będą wprowadzać kolejne innowacje i wygrywać na rynku. Metodyka DevOps jest bezcennym narzędziem dla takich jednostek: pozwala na tworzenie bezpiecznych systemów pracy i umożliwia niewielkim zespołom szybkie i niezależne rozwijanie i walidację kodu, który po krótkim czasie można bezpiecznie wdrożyć u klientów. Dzięki niej szybko można uzyskać korzyści ze współdziałania wszystkich form inżynierii w sposób wielodyscyplinarny!

Niniejsza książka powinna znaleźć się na podorędziu każdego menedżera z branży IT. Obecnie sposób działania i zarządzania technologią może stanowić o przetrwaniu firmy, więc przyjęcie nowych zasad i praktyk zarządzania jest kluczową decyzją. I o tym właśnie mówi ta książka. Doceni ją każdy, kto zarządza pracą w strumieniu wartości technicznych (lub w nim pracuje), który zwykle obejmuje zarządzanie produktem, rozwój, walidację, operacje IT i bezpieczeństwo informacji. Książka przyda się także menedżerom biznesowym, którzy inicjują działania w obszarze technologii.

W tej książce między innymi:

podstawy DevOps i wysokopoziomowe zasady trzech dróg
strumienie wartości, zasady i wzorce projektowania, wzorce wdrażania i studia przypadków
jak zbudować podstawy protokołu wdrożeń
przyśpieszanie i wzmacnianie sprzężeń zwrotnych
stymulowanie ciągłego uczenia się oraz kultura sprawiedliwego traktowania się
poprawna integracja zasad zabezpieczeń i zgodności z przepisami
Zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo — w skrócie: DevOps!

Liczba stron: 456

Format (wymiary): 14.4x21.6

ISBN: 9788328335783

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.