Gold C1 Advanced Coursebook + Interactive eBook - Burgess Sally, Thomas Amanda - książka

Gold C1 Advanced Coursebook + Interactive eBook książka papierowa

Burgess Sally, Thomas Amanda

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

153,90 zł
od 77,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Pearson
  • Język: angielski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Kurs, który od lat towarzyszy osobom przygotowującym się do międzynarodowych egzaminów językowych Cambridge. Jego kolejne edycje są najlepszym potwierdzeniem wysokiej jakości materiału i jego praktycznego przełożenia na sukcesy egzaminacyjne uczniów.

Gold New Edition jest najlepszym wyborem dla osób, których celem jest zdobycie wymarzonego wyniku z egzaminów językowego jak i osób, które szukają gruntownego rozwoju wszystkich sprawności językowych.

Książce towarzyszy cyfrowa wersja, dostępna w przeglądarce internetowej oraz w aplikacji mobilnej Reader+ wraz z kompletem towarzyszących materiałów audio i wideo oraz szeregiem praktycznych narzędzi ułatwiających naukę – zakładki, notatki, zakreślacz, itp.

Idealnie sprawdzi się przy pracy w domu, podczas nauki w trybie zdalnym oraz w ramach „blended learning”.

W celu uzyskania dostępu do eBooka, studentów i lektorów zapraszamy do kontaktu ze wsparciem technicznym Pearson pod nr 22 306 07 79. Kod dostępu do eBooka wysyłany jest drogą mailową. Ważny jest przez 24 miesiące od daty aktywacji i należy go aktywować na jednym urządzeniu. Korzystanie z platform Pearson na innym urządzeniu jest możliwe, wystarczy zalogować się swoimi danymi na odpowiedniej stronie (np. edesk.pearson.pl lub english.com/login, zależnie od produktu).

Aplikacja Reader+ dostępna jest na urządzenia z system Android oraz Apple iOS.

Liczba stron: 224

Format (wymiary): 22.0x28.0cm

ISBN: 9781292396361

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.