Gramatyka angielska, czyli co musisz wiedzieć, żeby ją zrozumieć - Tomasz Makaruk - książka

Gramatyka angielska, czyli co musisz wiedzieć, żeby ją zrozumieć książka papierowa

Tomasz Makaruk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Gramatyka angielska, czyli co musisz wiedzieć, żeby ją zrozumieć” to książka przedstawiająca istotne zagadnienia gramatyki angielskiej w sposób opisowy i przystępny z nastawieniem na zrozumienie tego nielubianego elementu nauki języka. Opracowanie zawiera również rozdział o psychologicznych aspektach uczenia się oraz przedstawia praktyczne sposoby organizowania treści.
Książka adresowana jest zwłaszcza do maturzystów, którzy pragną uzyskać wysoki wynik z egzaminu maturalnego na poziomie rozszerzonym (jak również podstawowym). Wyjaśnia, dlaczego warto postawić na gramatykę, i motywuje do nauki. Z pewnością skorzystają z niej także osoby, które gramatykę angielską traktują jako dodatek do nauki języka, a nie widzą jej potencjału, który tylko czeka na wykorzystanie.
Książka zawiera też testy i zadania sprawdzające do omawianych zagadnień oraz kod do pobrania aplikacji na telefon z systemem Android, umożliwiającej ćwiczenie gramatyki na smartfonie.


Tomasz Makaruk, nauczyciel dyplomowany w Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Sikorskiego w Międzyrzecu Podlaskim, magister filologii angielskiej, egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej, lektor na ogólnych i tematycznych kursach językowych. Entuzjasta nauczania języka angielskiego oraz zastosowania nowoczesnych technologii w nauczaniu języków obcych.

Liczba stron: 114

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788378563037

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.