Grunt to bunt Tom 2 - Witkowski Grzegorz K. - książka

Grunt to bunt Tom 2 książka papierowa

Witkowski Grzegorz K.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Drugi tom książki Grunt to bunt. Rozmowy o Jarocinie podobnie jak tom pierwszy zawiera ponad 60 wywiadów z ludźmi związanymi z Festiwalem w Jarocinie. Dzięki tej książce cofamy się do czasów świetności tego doskonałego Festiwalu i mamy możliwość zagłębić się nie tylko w sferę muzyczną, ale także w sprawy administracyjne czy organizacyjne.

Historia książki sięga roku 1996. Zafascynowany możliwościami Internetu, oraz zdegustowany brakiem w nim informacji o muzyce polskiej, zabrałem się za robienie stron o polskich wykonawcach (m.in. Kryzys, Śmierć Kliniczna, Radio Warszawa, Reportaż, TZN Xenna itp.), a także – w ramach witryny Tylko Rocka – zrealizowałem pierwszy muzyczny czat w Polsce (30.01.97 r. gośćmi byli Urszula i Staszek Zybowski). Czyż może zatem dziwić, że grając kiedyś w „Jarocinie” (zespoły Idee Fixe, Róże Europy, Oczy Ameryki), stworzyłem w sierpniu 1999 roku serwis, który nazwałem wtedy Jarocin Festiwal (adres www.jarocin-festiwal.com)? To właśnie na tej stronie zacząłem zamieszczać rozmowy z artystami i widzami. Po trzech latach stwierdziłem, że warto te wspomnienia ocalić od zapomnienia w postaci książki. Na razie papier „zachowuje” lepiej niż „nośniki elektroniczne”. Pragnę podkreślić, że „Grunt to bunt” nie jest papierowym odpowiednikiem serwisu Jarocin Festiwal. Obie rzeczy uzupełniają się. Pod adresem www.Jarocin-Festiwal.com/gtb znajduje się specjalna witryna, na której znajdziecie różne niespodzianki związane z książką.
Grzegorz K. Witkowski

Liczba stron: 686

Rok wydania: 2012

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788360157664

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.