Handel emisjami w teorii i praktyce - Baran Jolanta, Janik Agnieszka, Ryszko Adam - książka

Handel emisjami w teorii i praktyce książka papierowa

Baran Jolanta, Janik Agnieszka, Ryszko Adam

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka przedstawia handel emisjami jako jeden z kluczowych instrumentów ochrony środowiska. autorzy proponują interesujące teoretyczno-empiryczne studium zastosowania mechanizmu rynkowego w skali globalnej, regionalnej (unijnej) i krajowej, wykorzystywanego w przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym.

Dobór omawianych zagadnień został ukierunkowany tak, aby przedstawiane informacje Czytelnik mógł zastosować w praktyce działalności gospodarczej. w książce szczegółowo omówiono m.in.:
- teoretyczne i prawne podstawy funkcjonowania handlu emisjami,
- założenia międzynarodowego handlu emisjami,
- wybrane systemy i inicjatywy handlu emisjami na świecie,
- unijny system handlu uprawnieniami do emisji,
- najważniejsze elementy systemu handlu uprawnieniami do emisji w Polsce z punktu widzenia ich wpływu na działalność przedsiębiorstw,
- praktyczne aspekty funkcjonowania handlu emisjami wynikające z badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach uczestniczących w systemie handlu uprawnieniami do emisji w Polsce,
- rynkowe mechanizmy wspomagające osiągnięcie celów redukcyjnych emisji gazów cieplarnianych.

Kompleksowe ujęcie w publikacji najbardziej aktualnych zagadnień, pozwala zarekomendować ją praktykom - przedstawicielom przedsiębiorstw objętych obecnie i w przyszłości handlem emisjami, wykładowcom oraz studentom kierunków ekonomicznych, prawniczych i technicznych, a także szerokiemu gronu pozostałych interesariuszy systemu handlu emisjami.

Liczba stron: 476

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375562965

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.