Hiszpański dla początkujących i średniozawansowanych -  - książka

Hiszpański dla początkujących i średniozawansowanych książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Podstawy gramatyki hiszpańskiej – zawierają m.in.: zasady użycia zaimków osobowych, przyimków, odmiany rzeczowników, przymiotników i ich stopniowania. Przedstawiają również szyk wyrazów w zdaniach, sposób ich tworzenia, liczebniki porządkowe oraz główne, itp.
Czasy i czasowniki hiszpańskie – prezentują niezbędne informacje dotyczące podstawowych rodzajów czasów, typów czasowników i ich odmianę; ta część zawiera także spis oraz odmianę czasowników posiłkowych, modalnych i nieregularnych. Słownik polsko-hiszpański i hiszpańsko-polski – składa się z około 20.000 artykułów hasłowych, prezentujących słownictwo z zakresu różnych dziedzin życia i sfer działalności człowieka.
Hiszpańsko-polski słownik tematyczny – zawiera 46 kategorii tematycznych. Hasła pogrupowano według najważniejszych dziedzin życia, a następnie podzielono na kategorie bardziej szczegółowe. Na przykład w kategorii CUERPO HUMANO, można znaleźć: partes del cuerpo, cabeza, órganos internos, huesos y músculos, corazón, vasos sanguíneos y venas, sentidos.
Idiomy hiszpańskie – zawierają około 1.500 najczęściej stosowanych i najbardziej popularnych wyrażeń
idiomatycznych wraz z ich polskimi odpowiednikami oraz przydatne przysłowia i powiedzenia. Podstawy konwersacji – praktyczne rozmówki, składające się z 32 działów tematycznych, umożliwiające swobodne porozumiewanie się w sytuacjach, w jakich najczęściej możemy się znaleźć w podróży zagranicznej.
Nagrania z rozmówkami znajdują się na naszej stronie internetowej www.rea-sj.pl.

Liczba stron: 504

Format (wymiary): 14.5x20.7

ISBN: 9788379932986

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.