Hiszpański w tłumaczeniach Słownictwo Część 2 - Filak Magdalena - książka

Hiszpański w tłumaczeniach Słownictwo Część 2 książka papierowa

Filak Magdalena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis



W drugiej części kursu Hiszpański w tłumaczeniach. Słownictwo znajdziesz aż 50 tematów z listami hiszpańskich słówek i wyrażeń z języka codziennego. Przyswoisz je szybko i skutecznie poprzez tłumaczenie gotowych zdań z ich użyciem – z języka polskiego na język hiszpański. Zebraliśmy tu słownictwo związane między innymi z przyrodą, podróżami, zawodami, kosmetykami, cechami charakteru i ze sportem.

Każdy rozdział zawiera również wskazówki w dymkach z cennymi objaśnieniami leksykalnymi, synonimami i informacjami na temat często popełnianych błędów, które pomogą Ci w nauce. Ponad 10-godzinny kurs audio MP3 ze zdaniami nagranymi przez natywnego lektora umożliwi Ci natomiast ćwiczenie wymowy i rozumienia ze słuchu. Kurs dopełniają testy oraz ćwiczenia konwersacyjne.

Dzięki książce Hiszpański w tłumaczeniach. Słownictwo 2:

nauczysz się ponad 2000 hiszpańskich słówek na poziomie średnio zaawansowanym,
poznasz wiele praktycznych wyrażeń z języka hiszpańskiego oraz nauczysz się używać ich w kontekście,
przećwiczysz hiszpańską wymowę i utrwalisz przyswojone już wyrazy,
przetestujesz swoją wiedzę i wyeliminujesz błędy,
zmotywujesz się do systematycznej nauki.

To idealna pozycja dla wszystkich samouków, którzy chcą przyswoić hiszpańskie słownictwo na poziomie średnio zaawansowanym lub ugruntować zdobytą dotychczas wiedzę. Może stać się również uzupełnieniem tradycyjnych kursów językowych lub zajęć w szkole oraz pomóc w przygotowaniu do egzaminów i matury.

Liczba stron: 212

Format (wymiary): 17.5x24.0cm

ISBN: 9788366384286

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.