Hubner - Kozak Grzegorz - książka

Hubner książka papierowa

Kozak Grzegorz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Był Hübner – jak Bogusławski – aktorem, reżyserem, dyrektorem scen, autorem sztuk i adaptacji scenicznych, krótko mówiąc, łączył w sobie talenty wszystkich niemal teatralnych specjalności. Od początków polskiej sceny narodowej minęło ponad dwa i pół wieku. Dzisiejsi aktorzy mają o wiele większą przestrzeń artystycznej działalności. Był więc Hübner także aktorem i reżyserem filmowym, telewizyjnym, radiowym. Był wykładowcą aktorstwa i reżyserii, był teoretykiem teatru, pisał o nim książki naukowe i popularyzatorskie, pisał recenzje, felietony, eseje. Był wreszcie działaczem teatralnym na arenie międzynarodowej, a nade wszystko wielkim autorytetem całego środowiska w Polsce.

– Ze wstępu Autora

„HÜBNER” jest pierwszą pełną biografią artysty, prezentującą zarówno jego dokonania zawodowe, jaki i życie osobiste. Jest też portretem wielu znaczących dokonań polskiego teatru czterech dekad XX wieku. Autor przytacza publikacje bohatera książki, recenzje i opisy jego filmów i spektakli, wreszcie opowieści osób, które go znały i z nim współpracowały na różnych etapach jego życia. To rozmowy m. in. z Anną Seniuk, Ewą Dałkowską, Joanną Żółkowską, Elżbietą Kępińską, Krystyną Jandą, Kazimierzem Kaczorem, Wojciechem Pszoniakiem, Janem Nowickim, Olgierdem Łukaszewiczem, Jerzym Zelnikiem. Książka jest bogato ilustrowana zdjęciami zarówno z życia zawodowego, jak i prywatnego Zygmunta Hübnera.

Autor książki Grzegorz Kozak to dziennikarz telewizyjny i radiowy. Komentator i publicysta. W przeszłości związany osobiście i rodzinnie z Teatrem Powszechnym za dyrekcji Zygmunta Hübnera.

Liczba stron: 668

Format (wymiary): 16.5x23.0cm

ISBN: 9788366124813

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.