IKEA na nowo Zrób to po swojemu - Bruno Isabelle, Baillet Christine - książka

IKEA na nowo Zrób to po swojemu książka papierowa

Bruno Isabelle, Baillet Christine

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Twoja kuchnia jest bliźniaczo podobna do kuchni sąsiada? Masz ochotę coś zmienić w salonie bez ponoszenia większych kosztów? A może spróbujesz samodzielnie wykonać zabawkę z nieoczywistych elementów?
IKEA – ulubiona marka tych, którzy pragną uprościć proces urządzania domu. Nowoczesne i proste do realizacji rozwiązania, sprytne sztuczki ułatwiające życie, funkcjonalne i przytulne pomieszczenia… Ale czasem chciałoby się czegoś więcej – kreatywności, szczypty szaleństwa, a przede wszystkim – dostosowania do własnego gustu i potrzeb.
„IKEA NA NOWO” to aż 70 pomysłowych projektów opartych na wykorzystaniu popularnych produktów szwedzkiej marki. Hasło „Zrób to sam” na naszych oczach zamieni się w „Zrób to po swojemu”!

Autorki proponują:
• twórcze spojrzenie na dekorowanie, przerabianie i personalizowanie,
• projekty o różnym stopniu trudności,
• pomysły na każdy zakątek domu – od sypialni, przez kuchnię, aż do pokoju dziecięcego.

Szczegółowe instrukcje, listy potrzebnych narzędzi i dokładne fotografie pozwolą zabłysnąć nawet początkującym majsterkowiczom i zapewnią nowe spojrzenie na przedmioty codziennego użytku.

Isabelle Bruno: popularna francuska autorka książek o urządzaniu i dekorowaniu wnętrz, swoje teksty także na licznych blogach poświęconych tej tematyce.
Christine Baillet: autorka kilkunastu publikacji o aranżacji wnętrz, pisze także dla ekskluzywnych magazynów dekoratorskich.

Liczba stron: 216

Tłumacz: Rosiak Anna

Format (wymiary): 19.3x24.6

ISBN: 9788365796264

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.