Impuls - Thaler Richard H., Sunstein Cass R. - książka

Impuls książka papierowa

Thaler Richard H., Sunstein Cass R.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Impuls – jak podejmować właściwie decyzje dotyczące zdrowia, dobrobytu i szczęścia. Przełomowa książka o tym, jak można wykorzystać nową naukę, jaką jest architektura wyboru, tak by stała się ona dla ludzi impulsem do podejmowania lepszych życiowych decyzji.
Codziennie podejmujemy wiele rozmaitych decyzji, począwszy od inwestycji finansowych, wybór szkoły dla naszych dzieci, tego, co jemy, po sprawy, o które chcemy walczyć. Niestety, często decyzje te są nietrafione. Powodem, jak wyjaśniają autorzy, jest to, że będąc ludźmi, jesteśmy podatni na wszelkiego rodzaju błędy poznawcze, które mogą prowadzić do bolesnych pomyłek. Autorzy zachęcają, abyśmy wkroczyli do alternatywnego świata, który traktuje ludzką omylność jako oczywistość. Pokazują, że poznając, w jaki sposób ludzie myślą, możemy tak zaprojektować środowisko, aby ludziom łatwiej było wybierać to, co jest lepsze dla nich, ich rodzin i społeczeństwa. Używając barwnych przykładów z najważniejszych aspektów życia, dowodzą, że starannie dobrane założenia „architektury wyboru” mogą być impulsem do podążenia w korzystnym kierunku, nie ograniczając jednocześnie wolności wyboru.
REKOMENDACJA:
„Jak często czytasz książkę, która jest zarówno ważna, jak i zabawna, zarówno praktyczna, jak i głęboka? Ten klejnot wśród książek przedstawia najlepszy pomysł, jaki wydała ekonomia behawioralna. Dzięki niej nasze decyzje będą bardziej trafne, a świat stanie się lepszym miejscem”.
- Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla z ekonomi

Liczba stron: 336

Tłumacz: Grzegorczyk Justyna

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375067446

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.