Innowacje gospodarcze -  - książka

Innowacje gospodarcze książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Współcześnie funkcjonuje wiele modeli innowacji, które z powodu nieustannych, dynamicznych zmian w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstw oraz wewnętrznych uwarunkowań ich funkcjonowania systematycznie ewoluują tak, aby proponowany przez autorów tych modeli opis działalności innowacyjnej nadążał za zmianami następującymi w praktyce gospodarczej. Rozszerza się również spektrum determinant procesów innowacyjnych; obok tradycyjnych czynników sprawczych tych procesów, takich jak działalność B+R, zmiana popytu rynkowego, nowe uregulowania prawne, pojawiły się determinanty bazujące na technologii informatycznej i powiązanej z nią aktywności społeczności internetowych, a także nowe instrumenty finansowe ułatwiające prowadzenie działalności innowacyjnej. Ta sytuacja stała się inspiracją do podjęcia badań, których przedmiotem są szeroko rozumiane innowacje wprowadzane w organizacjach prowadzących działalność gospodarczą. Badania te zostały zrealizowane w ramach projektu dofinansowanego przez Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a ich efektem jest niniejsza monografia. Jej autorami są, biorący udział w projekcie, pracownicy polskich i zagranicznych uczelni wyższych. Autorzy mają nadzieję, że przyczyni się ona do pogłębienia wiedzy na temat istoty innowacji gospodarczych postrzeganych jako kluczowy element współczesnych teorii ekonomicznych, w tym teorii gospodarki opartej na wiedzy, a także okażą się przydatne w rozwiązywaniu problemów, przed którymi stoją podmioty kreujące politykę innowacyjną.

Liczba stron: 270

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788323232957

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.