Inwestycje w działalności agroturystycznej jako czynnik kreowania atrakcyjnej oferty turystycznej - Roman Michał,Niedziółka Arkadiusz,Gostkowski Michał - książka

Inwestycje w działalności agroturystycznej jako czynnik kreowania atrakcyjnej oferty turystycznej książka papierowa

Roman Michał, Niedziółka Arkadiusz, Gostkowski Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

58,00 zł
od 29,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka poświęcona jest zagadnieniom inwestycji w agroturystyce i różnorodnej oferty turystycznej z nią związanej. Autorzy analizują dynamiczny rozwój tego sektora, wskazując na jego znaczenie dla lokalnych społeczności oraz potencjał inwestycyjny dla przedsiębiorców zainteresowanych branżą turystyczną.

W pierwszym rozdziale omówiono istotę agroturystyki jako formy turystyki wiejskiej, zwracając uwagę na główne cechy, korzyści oraz wyzwania z nią związane. Następnie skupiono się na aspektach inwestycyjnych, prezentując różnorodność możliwości inwestycyjnych w agroturystykę oraz strategie zapewniające sukces na tym rynku. W kolejnym rozdziale ukazano szeroką ofertę turystyczną w ramach agroturystyki. Przedstawiono różnorodność form zakwaterowania, aktywności oraz atrakcji, które mogą być oferowane turystom na terenach wiejskich. Autorzy wskazali także na trendy i innowacje w tej dziedzinie, które mogą stanowić istotny czynnik przyciągający nowych klientów. W dalszej części skupiono się na praktycznych aspektach inwestycji w agroturystykę, prezentując studia przypadków, doświadczenia przedsiębiorców oraz najlepsze praktyki w zakresie zarządzania agroturystyką.

Liczba stron: 124

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788382703474

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.