Inżynieria systemów bezpieczeństwa - Sienkiewicz Piotr - książka

Inżynieria systemów bezpieczeństwa książka papierowa

Sienkiewicz Piotr

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wydarzenia przełomu XX i XXI wieku uświadomiły konieczność podjęcia dyskusji o kształtującej się nowej przestrzeni bezpieczeństwa oraz systemach bezpieczeństwa redukujących ryzyko zagrożeń dla bezpieczeństwa życia i mienia obywateli oraz obiektów tworzących infrastrukturę państwa. Takim szczególnym systemom, od których skuteczności zależy bezpieczeństwo ludzi, organizacji i instytucji, systemów technicznych i innych obiektów o znaczącej wartości poświęcona jest ta książka. Autorzy – reprezentujący różne środowiska i różne specjalności – po przedstawieniu podstaw inżynierii systemów bezpieczeństwa oraz istoty modelowania takich systemów omówili: ryzyko w inżynierii systemów bezpieczeństwa, bezpieczeństwo cybernetyczne, inżynierię systemów bezpieczeństwa informacyjnego, zarządzanie bezpieczeństwem informacji w urzędach administracji publicznej, inżynierię systemów bezpieczeństwa pracy, inżynierię systemów bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zarządzanie bezpieczeństwem zdrowotnym, bezpieczeństwo systemów logistycznych, krajowy i międzynarodowy system zarządzania kryzysowego.



Książka jest przeznaczona dla wykładowców, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów uczelni różnych typów prowadzących zajęcia na kierunkach: inżynieria systemów bezpieczeństwa, bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, inżynieria bezpieczeństwa i innych kształcących na potrzeby bezpieczeństwa i obronności.

Liczba stron: 234

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 16.2x23.6

ISBN: 9788320822090

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.