Jack Reacher: Sekret - Child Andrew, Child Lee - książka

Jack Reacher: Sekret książka papierowa

Child Andrew, Child Lee

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

28. tom najpopularniejszej na świecie serii sensacyjnej. Czwarty, który Lee Child napisał w duecie ze swoim bratem Andrew Childem. Chicago. Rok 1992. Przy łóżku jednego z pacjentów zjawia się dwóch nieznajomych. Pokazują mu listę nazwisk i zadają proste pytanie, którego zupełnie się nie spodziewał. Kilka minut później ten sam pacjent ponosi śmierć w wyniku upadku z dwunastego piętra szpitala. Zdarzenie to nieoczekiwanie przyciąga uwagę sekretarza obrony, który zwołuje międzyagencyjną grupę zadaniową do zbadania sprawy. Jack Reacher, niedawno zdegradowany ze stopnia majora, zostaje przydzielony do zespołu jako przedstawiciel armii. Jeśli pomoże w śledztwie, świetnie. Jeśli nie, będzie wygodnym kozłem ofiarnym. Owszem, Reacher jest wyjątkowym śledczym wojskowym, ale praca biurowa zdecydowanie nie jest jego żywiołem. Kiedy ściga się z czasem, by zidentyfikować działającego z zimną krwią zabójcę i rozwiązać zagadkę, która sięga niemal ćwierć wieku wstecz, musi umiejętnie poruszać się w nowym środowisku. Czy Reacher zdoła doprowadzić złoczyńców przed oblicze sprawiedliwości oficjalną drogą… czy jak zwykle zrobi to po swojemu? Jack Reacher jest tylko jeden. Pod żadnym pozorem nie sięgajcie po substytuty! Mick Herron Jack Reacher to współczesny James Bond, bohater thrillerów, którego nigdy nie mamy dość. Ken Follett Czasami po prostu dobrze jest skopać komuś tyłek, nawet jeśli jest to tyłek powieściowy. Jojo Moyes

Liczba stron: 352

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788383610917

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.