Jak bardzo tego chcesz? - Matt Fitzgerald - książka

Jak bardzo tego chcesz? książka papierowa

Matt Fitzgerald

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Gdy bierzesz udział w zawodach lub na trudnym treningu często w twojej głowie pojawia się myśl: Już nie dam rady.

To nie mięśnie, ale twój umysł zdecyduje czy wygrasz bieg, triathlon lub wyścig kolarski. Czy ukończysz zawody lub trening.

Brzmi rewolucyjnie?
Ta książka to jest rewolucja.


Matt Fitzgerlad, najpopularniejszy autor książek o sportach wytrzymałościowych w Stanach Zjednoczonych, wziął na warsztat teorię naukową stworzoną przez profesora Samuele Marcorę - włoskiego naukowca pracującego na Wyspach Brytyjskich.

Teoria ta, psychobiologiczny model osiągnięć w sportach wytrzymałościowych, udowadnia, że bardziej liczy się wytrenowanie umysłu niż mięśni. Że to głowa jest limiterem. Zgodnie z psychobiologicznym modelem osiągnięć w sportach wytrzymałościowych jedynym sposobem na poprawę wyników jest zmiana postrzegania odczuwanego wysiłku.

Teoria została już potwierdzona przez liczne badania naukowe, a Matt Fitzgerald w fascynującej książce opisuje przypadki kilkunastu topowych zawodników - biegaczy, triathlonistów, kolarzy czy wioślarzy - którzy odnieśli sukcesy na igrzyskach olimpijskich lub innych równie ważnych zawodach. Wszyscy oni zwyciężali nie dzięki wzmocnieniu mięśni, ale rozwinięciu wytrzymałości psychicznej.

Dzięki niezwykłej książce Matta Fitzgeralda te techniki są teraz dostępne dla wszystkich.

A cała tajemnica skrywa się w prostych słowach: Jak bardzo tego chcesz?

Liczba stron: 342

Rok wydania: 2016

Tłumacz: Katarzyna Matejczyk-Wyka

Format (wymiary): 14.8x21.0cm

ISBN: 9788364709081

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.