Jak być szczęśliwszym rodzicem - Dell'Antonia KJ - książka

Jak być szczęśliwszym rodzicem książka papierowa

Dell'Antonia KJ

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

KJ Dell’Antonia – dziennikarka, blogerka, matka czworga dzieci – w swojej debiutanckiej książce przeprowadza czytelników przez labirynt rodzicielstwa. Z zaangażowaniem i humorem rozkłada na czynniki pierwsze dziewięć typowych problemów, które dotyczą (prawie) każdej rodziny. Odwołując się do prac autorytetów psychologicznych, komentarzy edukatorów, a przede wszystkim doświadczeń innych rodziców i własnych, podpowiada, jak skutecznie znaleźć radość i zadowolenie w życiu osobistym i rodzinnym oraz udowadnia, że pragnienie szczęścia może nas naprawdę daleko zaprowadzić.

Jak być szczęśliwszym rodzicem to nie tylko zbiór cennych wskazówek. To niezwykle ważny głos, uwzględniający perspektywę rodzica i dziecka, w dyskusji na temat współczesnej rodziny. I choć może się wydawać, że o wychowaniu dzieci i byciu rodzicem napisano już wszystko, to książka KJ Dell’Antonia udowadnia, że wciąż wiele pozostaje do odkrycia.

Dzięki tej książce dowiesz się m.in.:
- jak zacząć dzień z dziećmi i nie stracić dobrego humoru,
- dlaczego warto wspólnie wykonywać prace domowe,
- jak nauczyć dzieci przegrywać (nie tylko w sporcie),
- jak prowadzić rodzinną „politykę medialną”,
- dlaczego powtarzanie jest matką wiedzy,
- czy wspólne posiłki są ważne,
- jak naprawdę dobrze się bawić jako rodzic.

KJ Dell’Antonia – autorka bloga Motherlode, który prowadziła dla „New York Times” od 2011 do 2016 roku. W latach 2016–2017 redagowała w „Times” dział Well Family. Mieszka w Lyme, New Hampshire, z mężem i czwórką dzieci.

Liczba stron: 420

Format (wymiary): 14.0x20.0cm

ISBN: 9788374829823

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.