Jak kochają nas psy - Gregory Berns - książka

Jak kochają nas psy książka papierowa

Gregory Berns

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pies to ponoć najlepszy przyjaciel człowieka. Ale czy faktycznie żywią do nas takie same uczucia, jakimi je obdarzamy?
Rozpoczynając Projekt Pies, Gregory Berns, neuronaukowiec z Uniwersytetu Emory'ego, postanowił odpowiedzieć na dręczące go pytanie: co czuje mój pies?
Berns i Callie – chuda i płochliwa kundelka – wyruszyli w niezwykłą podróż, dzięki której udało się po raz pierwszy rzucić światło na wewnętrzne funkcjonowanie psiego mózgu. Po drodze musieli pokonać liczne przeszkody techniczne, prawne i obyczajowe. Już samo wykorzystanie rezonansu magnetycznego wymagało oswojenia Callie ze skanerem i nauczenia jej zachowania spokoju podczas krótkiego badania. Badania Bernsa doprowadziły do zaskakujących odkryć, które ujawniły mechanizmy miłości i empatii, jaką psy okazują ludziom. Okazuje się, że ta międzygatunkowa przyjaźń to jedna z najbardziej wyjątkowych relacji w królestwie zwierząt.
Pisana przez psiarza dla psiarzy, Jak kochają nas psy to niesamowity przewodnik po świecie psich emocji, który dobitnie dowodzi, że psom należy się wyłącznie miłość, szacunek i uznanie dla ich inteligencji społecznej i emocjonalnej.
Dr Gregory Berns wykłada neuroekonomię na Uniwersytecie Emory'ego. Wyniki jego badań były prezentowane w pismach „New York Times”, „Wall Street Journal”, „Forbes”, „Los Angeles Times”, „Nature”, „Money”, „New Scientist” i „Psychology Today”, a także w telewizjach CNN, NPR, ABC i BBC. Mieszka w Atlancie z żoną, dwiema córkami i trójką psów.

Liczba stron: 304

Tłumacz: Luboński Paweł

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788381430098

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.