Jak napisać powieść? - Węcki Tomasz - książka

Jak napisać powieść? książka papierowa

Węcki Tomasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jak myśleć o powieści, żeby ją wymyślić? Jak przywołać bohatera, który rozwiąże problem czytelnika? Jak wszystko zaplanować – i wreszcie napisać?

"Jak napisać powieść?" to unikalna na polskim rynku analiza procesu twórczego – jednocześnie fachowa i przystępna. Tu każdy akapit zmusza do przemyśleń i odmiany spojrzenia na pisarskie rzemiosło.
„To jest poradnik pisania, którego potrzebuje każdy początkujący i średniozaawansowany pisarz. Autor zna się na rzeczy, co widać w każdym słowie książki. Wypełniona jest konkretnymi radami, a w tym samym czasie pozwala autorom na swobodną eksplorację swoich możliwości i zachęca do łamania zasad. Wyciągnęłam z książki dużo wartościowej wiedzy, a całości dopełniają interesujące przemyślenia autora na temat literatury, konstrukcji bohaterów i konwencji literackich. Polecam.” - Kinga Rak, literaturoznawczyni, twardaoprawa.pl


„Jak napisać powieść? jeszcze przed wydaniem przydało mi się w prowadzeniu zajęć z kreatywnego pisania. Podręcznik pomaga usystematyzować wiedzę, zachęcić do tworzenia i wreszcie nie tylko zacząć, ale i ukończyć swoje dzieło. Na polskim rynku wydawniczym nie spotkałam się jeszcze z tak brawurowo napisanym poradnikiem pisania. Polecam gorąco!” - Emilia Teofila Nowak, literatka, fabrykadygresji.pl


„To nie jest kolejna książka pt. "pisania nie da się nauczyć". To wręcz instrukcja obsługi, która ujawnia arkana pisania powieści, przydatna zarówno początkującym, jak i doświadczonym twórcom.” - Łukasz Kotkowski, pisarz, redaktor, spidersweb.pl

Liczba stron: 368

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788394439903

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.