Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży - Hopkins Tom - książka

Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży książka papierowa

Hopkins Tom

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży.”

— „Small Business News”

Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do słuszności dowolnych posunięć. Krótko mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia.

Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się skutecznych technik sprzedaży. Znajdziesz tu mnóstwo użytecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania klientów oraz instrukcje, w jaki sposób prowadzić proces sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami, a także w jaki sposób prowadzić prezentacje i skutecznie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów — zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych.

Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:

sposoby osiągania sukcesu sprzedażowego,
sztuka prowadzenia rozmów i zadawania właściwych pytań,
wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów,
prowadzenie prezentacji i pokonywanie zastrzeżeń klientów,
techniki finalizacji sprzedaży i sposób ich dobierania.


Już wkrótce staniesz się mistrzem sprzedaży!

Liczba stron: 464

Format (wymiary): 14.0x20.5

ISBN: 9788328330863

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.