Jak wygrać przetarg - Andrzela Gawrońska-Baran - książka

Jak wygrać przetarg książka papierowa

Andrzela Gawrońska-Baran

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z lektury Czytelnik dowie się:

Po pierwsze, gdzie szukać ogłoszeń oraz informacji o przetargach, jak interpretować zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), jak „mierzyć siły na zamiary” – czyli jak przystąpić do przetargu razem z inną firmą, jak polegać na potencjale innej firmy, a także na jakich warunkach korzystać z podwykonawców.

Po drugie, wykonawca znajdzie instrukcje, jak przygotować ofertę w taki sposób, by była atrakcyjna i wolna od błędów, jak i kiedy zadawać pytania, jak skompletować potrzebne oświadczenia i dokumenty oraz przejść przez całą procedurę przetargu.

Po trzecie, poradnik wyjaśnia ważne kwestie finansowe – warunki, terminy i zasady zwrotu wadium, kwestie wymaganych gwarancji, możliwe konsekwencje finansowe w przypadku niedotrzymania warunków postępowania, a także możliwość otrzymania zaliczek na poczet realizacji zamówienia.

W książce przedstawiono krok po kroku całą procedurę konstruowania oferty wykonawcy – od formularza ofertowego, poprzez terminy i możliwości zmian, aż do warunków jej odrzucenia przez zamawiającego.

Opis poszczególnych trybów udzielania zamówień pozwoli z kolei na odpowiednie przygotowanie się do wykonania niezbędnych w danym trybie czynności. Czytelnik znajdzie tez praktyczne porady na temat środków ochrony prawnej, środków zaskarżenia oraz terminów na wnoszenie odwołań i skarg.

Publikacja zawiera uchwalone w 2016 r. roku zmiany w Prawie zamówień publicznych, mające na celu ułatwienie przystępowania do przetargów publicznych małych i średnim firmom.

Liczba stron: 120

Format (wymiary): 15.5x23.5cm

ISBN: 9788374407946

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.