Jak wytrenować dzikiego słonia / Uważność w jedzeniu - Chozen Bays Jan - książka

Jak wytrenować dzikiego słonia / Uważność w jedzeniu książka papierowa

Chozen Bays Jan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Znana nauczycielka buddyzmu zen i lekarka pokazuje, co robić, by wprowadzić uważność (mindfulness) do codzienności Jak wytrenować dzikiego słonia Proste i przyjemne codzienne ćwiczenia, by żyć pełniej, spokojniej i radośniej
Jan Chozen Bays przygotowała zestaw prostych ćwiczeń, by pomóc rozwijać uważność podczas zwyczajnych, codziennych zajęć. Wystarczy inaczej do nich podejść. Na przykład: wziąć trzy głębokie oddechy przed odebraniem telefonu, w ciągu dnia korygować postawę ciała, jeść uważnie, zamiast tylko jeść... Każde ćwiczenie uzupełniają cenne wskazówki, jak o nim codziennie pamiętać. „Znakomity zbiór prostych, a jednocześnie inspirujących i cennych ćwiczeń uważności. To bardzo pożyteczna lektura dla każdego,
kto chce przeżyć swoje życie w całej jego dostępnej pełni”. Marek Jaros, Prezes Kliniki Stresu w Warszawie

Uważność w jedzeniu
Odkryj zdrowy i radosny związek z jedzeniem!
Na podstawie najnowszych badań naukowych i własnej praktyki Jan Chozen Bays pokazuje, jak uważność może zmienić nasz stosunek do jedzenia, jego rolę w naszym życiu oraz pomóc rozwiązać wiele problemów
dotyczących nie tylko jedzenia. Uważność w jedzeniu to sztuka pełnego skupienia się na smakach,
zapachach, formach, myślach i uczuciach, które towarzyszą posiłkowi. Wtedy można odkryć, że jedzenie to wielka przyjemność. Niezależnie od tego, czy masz nadwagę, cierpisz na zaburzenia układu pokarmowego czy chcesz po prostu czerpać więcej radości z życia, ta książka ci pomoże.

Liczba stron: 272

Format (wymiary): 13.5x21.2

ISBN: 9788324164974

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.