Jedno miłe słowo - Verde Susan - książka

Jedno miłe słowo książka papierowa

Verde Susan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Mamania
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Czego możemy nauczyć się dzięki byciu rodzicem i samoakceptacji? Jaką moc mają dobre słowa kierowane do samego siebie? Autorka bestsellerowej serii dla dzieci „Ja. Uważność i emocje”, specjalistka od jogi i uważności, tym razem wraca z poruszającą i wzmacniającą książką dla dorosłych czytelników i czytelniczek. Przez dziesięciolecia Susan Verde zmagała się ze swoim wewnętrznym krytykiem, głosem, który mówił jej, że nie jest wystarczająca. Joga, medytacja i praktyki uważności stały się jej sposobem na wyciszenie tego głosu. Jednak kiedy została mamą, wewnętrzny krytyk stał się głośniejszy niż kiedykolwiek. Macierzyństwo okazało się ostatecznym sprawdzianem jej praktyki. Z humorem, sercem i rozbrajającą wrażliwością Verde dzieli się historiami ze swojego życia jako matki, córki, człowieka i osoby uzależnionej od kawy. Ujawnia swoje błędy i największe chwile radości – od wspierania jednego ze swoich dzieci w walce o zdrowie psychiczne przez utratę ojca i odnowienie więzi z matką do ogromnej dumy, ale i bólu, związanego z przygotowaniami do wysłania trójki nastolatków na studia i zmierzenia się z pustym gniazdem. W książkę Jedno miłe słowo autorka wplata mantry wspierające rozmowę ze sobą z czułością i łagodnością. Uczy nas – i siebie - słuchać głosu, który mówi nam, że jesteśmy wystarczający. I tego, jak sprawić, aby słowa pełne miłości stały się naszą historią.

Liczba stron: 208

Tłumacz: Czechowska Anna

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788367817226

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.