Jerozolima PASCAL LAJT - Adam Dylewski - książka

Jerozolima PASCAL LAJT książka papierowa

Adam Dylewski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

26,90 zł
od 13,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Od Ściany Płaczu do Via Dolorosa
Bazylika Grobu Pańskiego
Wycieczki: Tel Awiw, Betlejem, Morze Martwe
Czy w szabas rzeczywiście nie można pracować?
Z jakim sosem najlepiej zjeść falafel?
Kiedy chasydzi zakładają futrzane czapy zamiast kapeluszy?
Gdzie są karteczki ze Ściany Płaczu?
Jerozolima, czyli nowe spojrzenie na święte miasto.
Podczas podróży z Pascalem, odkryjesz tysiąc twarzy izraelskiej stolicy.
Z jednej strony wielowiekowe mury Starego Miasta i najświętsze miejsca chrześcijaństwa, z drugiej – modne restauracje najlepszych w kraju szefów kuchni oraz koncerty, festiwale i wydarzenia sportowe. Jerozolima to święte miasto łączące trzy religie i zarazem współczesny organizm tętniący życiem, pachnący lokalną kuchnią, brzmiący mnóstwem różnych melodii.
Kiedy już włożysz karteczkę z modlitwą między głazy Ściany Płaczu i schylisz się nisko, wchodząc do Chrystusowego Grobu, nowe miasto z niecierpliwością będzie na ciebie czekało. Na liście najciekawszych miejsc jest Muzeum Izraela z fantastycznymi zbiorami sztuki współczesnej, Sanktuarium Księgi ze zwojami z Qumran, Tachana Riszona, gdzie zza restauracyjnego stolika posłuchasz koncertów na żywo, oraz bazar Machane Yehuda w dzień huczący okrzykami straganiarzy, a w nocy zmieniający się w jedną wielką uliczną imprezę.
Karolina van Ede Tzenvirt, autorka przewodnika

Liczba stron: 156

Format (wymiary): 11.5x19.0cm

ISBN: 9788381034104

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.