Język cudów - Kinkade Amelia - książka

Język cudów książka papierowa

Kinkade Amelia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Porozumiewanie się ze zwierzętami umożliwia stworzenie głębszej relacji z naszymi „futrzastymi” przyjaciółmi i daje szansę na uwolnienie się od bólu i strachu dzięki dostrojeniu się do ich radosnych wibracji. Amelia Kinkade, ekspert w dziedzinie rozmów ze zwierzętami, wyjaśnia mechanizm działania tej płynącej prosto z serca relacji.
Amelia stanowczo twierdzi, że porozumiewanie się ze zwierzętami nie jest wyjątkowym „darem”, ale umiejętnością, która obejmuje nauczenie się wykorzystywania wszystkich naszych zmysłów w celu zrozumienia płynących informacji. Zdolności telepatii można nauczyć się tak samo jak gry na pianinie, skrzypcach czy jazdy na nartach. To pewna forma sztuki podobna do malowania czy baletu, w tym sensie, że wymaga od nas cichej dyscypliny i cierpliwości.

Czy zwierzęta mogą zmienić cię do tego stopnia, że uwolnisz się od nowotworu, depresji czy innej choroby? Czy pomogą ci wyzbyć się frustracji, złości i winy? Czy potrafią przyciągnąć cię do swojej rzeczywistości, w której radość jest tak wielka, że przyćmiewa każde ludzkie cierpienie? Czy chcesz nauczyć się od nich jak zapomnieć o swojej przeszłości? Czy twój pupil jest w stanie wewnętrznie cię uzdrowić? Tak! Twój pies, kot czy inny zwierzęcy przyjaciel może wibrować z dużo większą częstotliwością niż ty. Jeśli tylko otworzysz się na nią, twój pies może cię rozweselić, kot uspokoić, a koń poprawić widoki na przyszłość… zależnie od tego jak bardzo pragniesz takiego uzdrowienia i zharmonizowania się z jego energią.

Liczba stron: 398

Tłumacz: Bochenek Karolina

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788364818387

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.